במהלך עשרים השנים האחרונות, ערכתי מחקר נרחב בנושא הוראת כישורי פענוח הקריאה בעברית לילדים עם דיסלקציה ולקויות שפה וקריאה אחרות ופיתחתי תוכנית קריאה מהפכנית לרכישת הקריאה בעברית. מאגר התרגילים שבאתר מכונס תחת שתי ערכות טיפוליות: הערכה הראשונה (הוראה מותאמת): נועדה לילדי גן-א שזוהו עי הגננת המחנכת או ההורה כבעלי סיכון מוחשי לרכישת הקריאה. הערכה המותאמת כוללת שלושה מאגרי תרגול שונים: מאגר לרכישת אבני היסוד, מאגר לתרגול הקולי ואסופת תרגול שבכתב. הערכה השנייה ( הוראה מתקנת): נועדה לילדים מסוף כתה ב' ואילך המזוהים כבר כמעוכבי קריאה. הערכה מאפשרת להתאים דפרנציאלית את אופי התרגול לצרכי הילד, להקנות לו אסטרטגיות זהוי חלופיות לפיענוח הברתי או מנחש ולבסוף- התמודדות עם המעבר לכתב בלתי מנוקד..